Komanda
Prieš keletą metų supratau, kad turiu eiti pašaukimo keliu ir įsidarbinau darželyje. Darbas darželyje tik patvirtino mano pajautimą, kad čia yra mano vieta ir niekur kitur būti nenorėčiau. Kauno kolegijoje baigiau ikimokylinio ir priešmokyklinio ugdymo studijas, kurių metu ypač gilinausi į patirtinį ugdymą bei STEAM įgyvendinimą lauko erdvėse. Konferencijose skaičiau pranešimus apie ugdymo inovacijas. Dalyvavau “Erasmus” projektuose, kurių metu aplankiau darželius, mokyklą Graikijoje ir Slovakijoje. Kelionių metu keitėmės gerosiomis patirtimis su įvairių šalių mokytojais ir ugdytojais.
Dirbdama su vaikais kiekvieną dieną patiriu vis naujus nuotykius, augu ir mokausi kartu su ugdytiniais. Tai nesustabdomas procesas: patirti, matyti, stebėtis, klausti ir atrasti atsakymus. Visada siekiu, kad vaikai patys rastų atsakymus, įveiktų savo iššūkius ir baimes. Tada yra nepaprasta matyti pasididžiavimą vaikų ir jų tėvelių veiduose.
N. Barreau yra pasakęs, kad vaikystė yra žemė, kuria vaikštome visą gyvenimą. Todėl dirbu tam, kad jūsų vaikų vaikystė paliktų jiems gražiausius prisiminimus ir tvirtą tikėjimą savimi ir pasauliu.
Po darbo esu trijų vaikų mama ir patiriu tuos pačius tėvystės/motinystės iššūkius kaip ir kiekvienas iš Jūsų. Kai atrandu laisvą minutėlę sau, mėgstu skaityti knygas, lankytis teatruose, muziejuose, skrebinti (angl. scrapbooking), šokti.
Aurelija
Darželio vadovė
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Su ikimokyklinio amžiaus vaikais lauke dirbu jau šešerius metus. Vaikystė – tai pažinimo ir atradimo laikas. Manau, kad geriausiai pažinti pasaulį ir ugdytis yra žaidžiant su draugais. Vienas svarbiausių mokytojo uždavinių yra pelnyti vaikų pasitikėjimą.
Esu dirbęs mokykloje su vaikais, turinčiais regos ir kompleksinius sutrikimus, ši patirtis paskatino domėtis įtraukiuoju ugdymu, kuris turėtų būti integrali kiekvienos ugdymo įstaigos dalis. Nuolat atnaujinu ir plečiu savo žinias dalyvaudamas konferencijose ir mokymuose, kuriuose kalbama apie inkliuziją ugdyme. Dalyvaudamas Erasmus projekte lankiausi Italijos bendrojo lavinimo mokykloje, kur stebėjau lauko klasių veiklą, tai išplėtė mano žinias ir padėjo gauti naujų idėjų.
Mišraus amžiaus grupės ugdymo procese bandau atliepti kiekvieno vaiko poreikius ir atrasti geriausią ugdymo kelią. Esu skulptorius, mėgstu konstruoti ir kurti ugdymo priemones, inspiruotas vaikų poreikių ir interesų.
Eimantas
Ikimokyklinio ugdymo mokytojas
Kauno kolegijoje įgijau ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo bakalauro laipsnį. Studijų metais dirbau su mišraus amžiaus grupe ir mačiau kokią naudą vaikams suteikia toks grupės modelis. Tad, norėdama praplėsti žinias apie ugdymą(si) įvairaus amžiaus vaikų grupėse, parašiau šia tema mokslinį darbą. Taip pat esu sukaupusi kelerių metų patirtį lauko pedagogikos srityje.
Darbas su ikimokyklinio amžiaus vaikais mane žavi tuo, kad kiekviena diena atneša naujų iššūkių ir patirčių, kurios padeda augti ir tobulėti visiems kartu. Tikiu, kad geriausiai mokomės per patirtis, todėl siekiu sukurti vaikams tokią aplinką, kurioje jie turėtų galimybę kuo plačiau patirti supantį pasaulį ir tokiu būdu mokytis, tyrinėti, kurti, atrasti ir augti nebijodami klysti. Aš ir pati nenustoju tyrinėti, todėl laisvalaikį dažnai leidžiu gamtoje. Mano "slaptas" hobis - arbatžolių rinkimas, tad kartais vakarus leidžiu skaitydama knygą su kvapnios arbatos puodeliu.
Živilė
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja